De Club Mei
17

Hockey trainingsschema van 18 mei tot Zomervakantie

Nieuws afbeelding
Geef je op als Parkcoödinator! 

Beste (ouders van) leden,

Na 2 succesvolle weken met hervatten van de trainingen voor de Jongste Jeugd en de Junioren, wordt vanaf 18 mei aan alle RP hockeyteams de mogelijkheid geboden 1 uur per week te hockeyen. Het trainingsschema staat vanaf heden online (deze kan in de komende weken nog wijzigen, verzoek om deze regelmatig te checken). Gezien handhaven van de richtlijnen van RIVM/KNHB en de RP richtlijn, en daardoor beperkte mogelijkheden op het veld doordeweeks, kan het zijn dat teams in het weekend worden/zijn geplaatst.  

1)Senioren
In afstemming met de Hockeycommissie Senioren zijn de senioren teams ingedeeld in het trainingsschema. De senioren dienen gebruik te maken van hun eigen materialen. Een senior kan via de aangegeven looproute de materialen en keeperstas in het clubhuis halen/retourneren. We verwachten van de senioren dat zij zelf zorg dragen voor het handhaven van de RP richtlijn. 

2)Junioren (A t/m D)
Vanaf 18 mei kunnen de trainers van A t/m D hun eigen oefeningen geven. Deze oefeningen zullen voorafgaand door de Technisch Coördinator worden gecontroleerd op de geldende KNHB richtlijn. De materialen liggen op de veld beschikbaar. Voor de D teams blijft een begeleidende ouder, naast de trainer, vereist. 

3)Jongste Jeugd
De Technische Coördinator zal de oefeningen aanleveren, de materialen liggen op het veld beschikbaar. Voor de Jongste Jeugd teams, blijft een begeleidende ouder, naast de trainer, vereist. 

4)Parkcoördinatoren Junioren en Jongste Jeugd
Om RP richtlijn te kunnen blijven handhaven, zullen we vanaf 18 mei gebruik maken van Parkcoördinatoren. De Junioren teams en de Jongste Jeugd teams worden hiervoor als team ingedeeld. De teammanagers zullen afstemmen met de ouders welke ouder deze taak zal gaan vervullen. Dit betreft voor elk team eens in de paar weken een dienst van 2 uur voor 1 ouder van het ingedeelde team (per bloktijd worden er 2 teams ingepland, er zullen dus per bloktijd 2 parkcoördinatoren aanwezig zijn). Zie hiervoor in de bijlage het schema voor week 18 mei en 25 mei op de RP site (de overige teams worden ingedeeld in de volgende weken, dat schema zal op korte termijn verschijnen).

Van de Parkcoördinatoren wordt verwacht dat zij oa de teams wijzen naar de juiste velden (ook daar de fietsen neerzetten), wijzen op desinfecterende gel, wijzen op de looproute door het clubhuis, wijzen op 1,5 afstand voor A t/m C teams (en hun persoonlijke spullen). En tevens zorgdragen dat er geen auto's worden geparkeerd op het RP complex en dat er ook geen gebruik wordt gemaakt van het clubhuis en de wc's. 

Zonder Parkcoördinatoren kan het complex niet open zijn, en zullen de trainingen worden geannuleerd. 

5)Bijzondere dagen
Indien de teams die in het trainingsschema ingedeeld zijn op Hemelvaartsdag en 2de Pinksterdag willen trainen, dan kunnen zij via het mailadres [email protected] dit kenbaar maken. We zullen bekijken of we aan deze verzoeken kunnen voldoen (oa mogelijkheid openen/sluiten RP complex)

6)Aankomst RP complex
We verzoeken alle trainers, en ook de begeleidende ouders van Jongste Jeugd en de D teams, om 15 minuten voor de trainingstijd aanwezig te zijn om de (jeugd)leden te ontvangen. 

We verzoeken alle leden 10 minuten voor de trainingstijd aanwezig te zijn (dringend verzoek aan alle leden om niet eerder aanwezig te zijn). 5 minuten voor de trainingstijd kan het gehele team richting het veld lopen.  

7)Richtlijnen
De Richtlijnen zijn herzien en wederom op de RP site geplaatst. 

8)Interesse in meerdere uren trainen (doordeweeks en/of weekend) en/of voor F/E/D teams partijtje onderling? 
Dit kan gemeld worden via [email protected] Het Projectteam zal vaststellen welke teams deze mogelijkheid wordt geboden. Een verzoek betekent niet direct een garantie voor een extra uur. 

Met vriendelijke groet,
Projectteam Covid-19
Bijlage: Parkcoordinator week 18 mei en week 25 mei.xlsx